İşte Benim Stilim Birinci Kim Oldu?- tv8 İşte Benim Stilim Final 03.04.2015



İşte Benim Stilim Birinci Kim Oldu, tv8 İşte Benim Stilim Final 03.04.2015, tv8 işte benim stilim izle, işte benim stilim büyük final izle, işte benim stilim 3 nisan 2015 full izle, işte benim stilim 03.04.2015 birincisi kim, final gecesi birincisi kim, tv8 işte benim stilim bengü, tv8 işte benim stilim kim kazandı,zeynep öztürk işte benim stilim, emel özkızıltaş işte benim stilim





Birincinin belli olacağı büyük final gecesinde TV8 izleyicileri yeni yarışmacıları da tanıyacak.
İşte Benim Stilim Büyük Final’de; İvana Sert sergilediği “Material” dansıyla geceye renk katacak “Büyük Final” gecesinin konuk jüri üyesi ise Bengü...
Büyük Final gecesinde birinci olmak için mücadele eden, yarışmacılar, gecenin konsepti olan “İşte Benim Stilim Gala Gecesi” konsepti ile jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.

Büyük Final Gecesi 20.00’da TV8 ekranlarında… Final sonunda hayallerine kavuşan isim ise; hemen yayınlandıktan sonra renklitopuklar.blogspot.com da!

Tv8 iste benim stilim büyük finalin adı EMEL ÖZKIZILTAŞ ve ZEYNEP ÖZTÜRK....


PAYLAŞ
    Blogger Yorumla
    Facebook Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

}