İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları Kimler



işte benim stilim 3.sezon ne zaman başlıyor, işte benim stilim 3.sezon yarışmacıları, işte benim stilim 3. sezon izle, işte benim stilim 3. sezon full hd izle, işte benim stilim 3.sezon rüküşleri, işte benim stilim 3. sezon 2015,İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları Kimler




Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir?
32 yaşında. Gayrimenkul işiyle uğraşıyor ancak modayı yakından takip ediyor. Bıraktığı modaya yeniden dönmek istiyor. İşte Benim Stilim yarışması için doğduğunu söylüyor.
Cerem Gümdüz Kimdir?
İzmirli olan Cerem İzmirli kızların ne kadar stil sahibi olduğunu kanıtlamak için yarışmaya katıldı. Ege Üniversitesi Konservatuvar Halk Oyunları Bölümü mezunu. Anadolu Ateşi’nde dansçı. Etkileyici bir tarzı olduğunu iddia ediyor.
Mihriman Akgül Kimdir?
Annesi Özbek, babası Erzurumlu olan Mihriman birinciliği hedefliyor. Ekranda olmak istiyor ve bir butik açma hayali var. Spiker olmak istiyor.
Duygu Barazi Kimdir?
İstanbul’dan katılıyor. 10 yıl kabin memurluğu yapmış. Makyajı ve giyinmeyi çok seviyor. Angelina Jolie’nin dublörlüğünü yapmış. 
Sinem Umaş Kimdir?
Semra Kaynananın gelini olarak tanınan Sinem, 4 yıldır modayla ilgili işler yapıyor. Erkek giyimi mağazası sahibi. Nişanlı.
Büşra Eyen Siral Kimdir? 
Dansçı olan Büşra Gökhan Özen’in dansçısı. Babası ile görüşmüyor. Dövmeleri ile dikkat çekiyor.
Sima Şerafettinova Kimdir?
18 yaşında Azerbaycanlı. Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi olan Sima Best Model 2014 birincisi. Fotomodellik yapmış. Azerbaycan’da ünlü. Bir televizyon programında stand-up yapmış.6 dil biliyor.
Tümay Tali Kimdir?
Almanya Frankfurt’tan katılıyor. Sanatçı bir ailenin çocuğu. Annesi söz yazarı babası müzisyen ve mimar. Yarışmaya büyük ödül için katılmadığını söylüyor. Ekranda olmak için yarışmaya katılmış.
Didem Ezgi Akın Kimdir?
19 yaşında Malatyalı. Çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünde okuyor. İtalya’da moda okumak istiyor. Çocukken erkek kılığında sokaklarda dolaşmış. Sunucu olma hayali var.
Şilan Makal Kimdir?
21 yaşında. Öğrenci tarih okuyor. Akademisyen olmak istiyor. 3 kardeşin en büyüğü. Strese karşı alerjisi var.
Meda Poursaeid Kimdir?
27 yaşında İran’da yaşıyor. Azeri. Basketbol şampiyonluğu var. Kick box yapıyor. Fitness eğitmenliği yapmış. Kabin memurluğu yapıyor. Angelina Jolie’yi idol alıyor.
Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?
Evli. Sivaslı. Tarzına çok güveniyor ve yarışmayı kazanmak için geldiğini söylüyor. Daha önce bir program sunmuş ve iki dizide oyunculuk deneyimi kazanmış. Kalıcı makyaj stüdyosu var. 2007 Miss Turkey yarışmasına katılmış fakat derece alamamış.
Ezgi Ünal Kimdir?
Dengesiz ruh haline sahip. Sanat tarihi okumuş. Pozitif olmayı seven depresiflikten hoşlanmayan biri. Kıyafetlerini kendi tasarlayıp dikiyor. Oyunculuk yapıyor. Alabora yarışmasında Savaş Kıran ile yaşadığı aşkla konuşulmuştu. Oyunculuk yapıyor.


PAYLAŞ
    Blogger Yorumla
    Facebook Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

}