Bugün Yıldız Benim'de Kim Elendi -Show Tv 11.04.2015



bugün yıldız benim kim elendi 11 nisan 2015 cumartesi, bugün yıldız benim handi kanalda, bugün yıldız benim jüri üyeleri kimler, bugün yıldız benim sunucusu kim,bugün yıldız benim özge Ulusoy, bugün yıldız benim Songül karlı, bugün yıldız benim hakan akkaya, bugün yıldız benim mert ekren, Show tv bugün yıldız benim eleme gecesi, bugün yıldız benim yarışmacıları, bugün yıldız benim eleme gecesi sonuçları, bugün yıldız benim kim gitti elenen kim oldu,




BUGÜN YILDIZ BENİM

“Sesime güveniyorum!”, “Sahne performansımla herkesi büyülerim!”, “Giydiklerimle olay yaratırım!” diyen ve kendine güvenini kanıtlamak isteyen hanımların hünerlerini sergilediği Show tv ekranlarında, Bugün Yıldız Benim'de eleme heyecanı yaşanıyor. Bakalım yarışmaya kim veda edecek.

Özge Ulusoy'un sunuculuğunu, Songül Karlı, Mert Ekren ve Hakan Akkaya'nın jüriliğini yaptığı, Bugün Yıldız Benim yarışmasında giyimleri ve sesleri ile yorumlanan hanımlar daha sonra Cumartesi gecesi de eleme heyecanı yaşamaktadır.

PAYLAŞ
    Blogger Yorumla
    Facebook Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

}